כלבו לבית

איך לבחור ריהוט למרפסת

רהיטי המרפסת הם רהיטים שונים משאר הרהיטים שבבית. הרהיטים במרפסת אמורים להיות עמידים בתנאים של המרפסת מד אחד, מצד שני הם אמורים להיות נוחים ומתאימים להתרווחות בחוץ כאשר אנחנו רוצים לנוח ולנשום את האוויר הצח שבחוץ.

קיימם כיום מגוון סוגים של רהיטי חוץ אשר עשויים לתת את המענה הנכון לצורך כך. יש את רהיטי הפלסטיק אשר הם משמשים רבות כרהיטי גינה או רהיטי מרפסת ויש את הרהיטים העשויים אלומיניום. יש רהיטים העשויים מחומר הראטן ויש את רהיטי העץ. לא כל הרהיטים אכן נותנים לו את המענה הנכון. חלק גדול מתוך אותם הרהיטים לא ממש מצליחים לשרוד את החום העז והשמש הישראלית הקופחת עליהם במשך שעות ארוכות בכל יום ואנחנו עדים לכך כי אלו נהרסים, מתפוררים וממש מאבדים את יופיים עם הזמן.

מסיבה זו חשוב מאוד לוודא את ההתאמה של הרהיטים לאופי המרפסת כמו גם לרמת המוצלות שלו. יש מרפסות שיש בהן פרגולה ובאופן טבעי הן יותר מוצלות. מנגד יש את המרפסות שהן פחות מוצלות. שם יהיה צורך לשים דגש עכל בחירה ברהיטים שיהיו עמידים יותר. ישנה גם האפשרות לרכוש כיסויים מיוחדים עבור אותם הרהיטים, כיסויים אשר יעניקו הגנה על הרהיטים כאשר אלו לא נמצאים בשימוש.

אילו רהיטים תבחרו למרפסת?

האמת היא שרשימת הרהיטים למרפסת יכולה לכלול הרבה מאוד פריטים, אותה תוכלו לחנות כלבו לבית. הכול תלוי בגודל של המרפסת שלכם, במטרות שלו, בצרכים שלכם כמו גם בהרגלי החיים שלכם.

אם המרפסת לא גדולה, לא תוכלו להציב בה יותר ממספר כסאות נוחים לישיבה. אם יש לכם יותר מקום, תוכלו לצרף גם שולחן וליהנות מאורחות משפחתיות בחיק הטבע (כמעט…) אם יש לכם ילדים קטנים, הם בהחלט ישמחו אם תשלבו ערסל נוח, נדנדה או כל מתקן גן אחר. תוכלו כמובן לשלב גם בריכה לפעוטות בהתאם לגודל של המרפסת וכן הלאה.

אך כאמור, על מנת שהרהיטים הללו יחזיקו מעמד לאורך זמן, אתם חייבים לשים לב לאיכות החומר כמו גם להתאמה שלהם לסוג ואופי המרפסת, מבחינת החשיפה שלו לשמש.

קראו על: מגני אצבעות

שתפו עם חברים :-)

מאמרים נוספים שיכולים לעניין אותך:

תריסי עץ

תריסי עץ – כל היתרונות

מרבית האנשים בוחרים, מסיבות כאלה ואחרות, להשתמש בתריסי פלסטיק, בין אם זה במבנים פרטיים ובין אם זה במבנים אחרים. אך לצד תריסים מסוג זה, הרי

המשך קריאה »

תקשורת בזוגיות

תקשורת היא החלק החשוב ביותר בזוגיות. חיוני להבין כיצד לתקשר בצורה יעילה עם בן הזוג. במאמר זה נחקור את סגנונות התקשורת במערכות יחסים והשפעתם על

המשך קריאה »