סוגי פרקטים שצריך להכיר לפני קניה

פרקט זו רצפה עשויה מחתיכות עץ המודבקות או ממוסמרות זו לזו כדי ליצור משטח שטוח ויציב. סוג הפרקט שעליכם להכיר תלוי בחלל המגורים שלכם ובמטרה שלשמה הוא ישמש. למדו על תהליך התקנת פרקט בלינק /התקנת-פרקט-מתקין-פרקט/https://alonparquet.co.i.

ריצוף פרקט הוא סוג של ריצוף עץ המשמש בבנייה. זה היה פופולרי בארצות הברית ובאירופה מאז סוף המאה ה-18. ישנם סוגים שונים של פרקט שאתם צריכים להכיר, כולל סגנונות ספרדיים, צרפתיים וגרמניים. עם השנים זה נהפך פופולארי בכל רחבי העולם. 

ישנם סוגים רבים של ריצוף פרקט הקיימים בשוק. הם משתנים מסוג העץ המשמש, העיצוב ורמת העמידות.

דוגמאות של פרקטים לבית ובעסק

פרקט מהונדס: זהו סוג של פרקט שיוצר באמצעות לוחות מהונדסים, מה שהופך אותו לעמיד יותר מעץ טבעי. הוא גם תוכנן כך שיהיו פחות מרווחים בין הלוחות ולכן נראה מלוטש ואטרקטיבי יותר מריצוף עץ טבעי.

אלון לכה: סוג זה של פרקט מורכב מפורניר אלון על בסיס אלון מלא. הלכה מגינה על עץ האלון מפני לחות, בלאי ובמקביל גורמת לו להיראות אטרקטיבי יותר.

ריצוף עץ מהונדס: חלק מרצפות עץ מהונדסות מיוצרות באמצעות לוחות מהונדסים העשויים מפלסטיק או מתכת על מנת להפוך אותם לעמידות יותר מעצים טבעיים.  פרקטים מהונדסים מורכבים משכבות מרובות עם גיבוי דבק מלמעלה המספק משטח חלק להליכה ללא חיבורים או מרווחים גלויים בין הלוחות. 

פרקט מעץ מלא – סוג זה של פרקט מורכב מחומרים טבעיים כמו עץ ובעל גימור טבעי. החיסרון היחיד הוא שהוא לא עמיד כמו סוגים אחרים ועלול להינזק בקלות מחפצים כבדים כמו רהיטים ושטיחים.

פרקט מרוכב (פולימר) מהונדס – סוג זה של פרקט משתמש בחומרים מעשה ידי אדם כמו פלסטיק, ניילון, פוליאסטר ופיברגלס כדי

שתפו עם חברים :-)

מאמרים נוספים שיכולים לעניין אותך:

תריסי עץ

תריסי עץ – כל היתרונות

מרבית האנשים בוחרים, מסיבות כאלה ואחרות, להשתמש בתריסי פלסטיק, בין אם זה במבנים פרטיים ובין אם זה במבנים אחרים. אך לצד תריסים מסוג זה, הרי

המשך קריאה »

תקשורת בזוגיות

תקשורת היא החלק החשוב ביותר בזוגיות. חיוני להבין כיצד לתקשר בצורה יעילה עם בן הזוג. במאמר זה נחקור את סגנונות התקשורת במערכות יחסים והשפעתם על

המשך קריאה »