מעל 40 שנה של ניסיון מוצלח במיוחד

מנעול רב בריח ביטחון מעל 20 שנה – המרכז הישראלי למיגון

קולקציית דלתות הפנים של רב בריח, הינו דלתות פנים עמידות למים מסדרת טופ היוקרתית של היצרן. דלתות רב בריח ידועות בכך שהן עמידות וחזקות בפני תנאי מזג האוויר המשתנים.

אלפי לקוחות מרוצים במשך מעל ארבעה עשורים.

דלתות ביתכם החיצוניותהכי אמינות

גם בדלתות הבית החיצוניות, הכי בטוח בעבורכם לבחור ברב בריח.

דלתות מדהימות לביתכם המוצגות בעבורכם בשלל דגמים וצבעים כדי שיתאימו בדיוק אל הבית שלכם. כך גם נוצרו דלתות הפנים של רב בריח, דלתות פנים מעוצבות המשלבות אסתטיקה בלתי מתפשרת, עמידות לשנים וסטנדרט גבוה של בטיחות ואמינות.

מגוון דלתות כניסה לביתכם

בשנת 1973 הוקמה חברת רב בריח על ידי אברהם בחרי ומשה דולב, 380 עובדים ישראלים עובדים במפעלה בישראל אשר מצוי באשקלון. אך החברה התפשטה גם לשוק הבינלאומי בהצלחה רבה בזכות המוצרים האיכותיים והאמינים של החברה.

מקום היוולדה של הפלדלת המדוברת

פיתוחה של דלת ה"פלדלת" בשנת 1977 , נוצר בחברת רב בריח בהצלחה רבה למען הגנת האזרחים הישראלים בחייהם בארץ מוקפת באוייבים שלעיתים מצליחים להיכנס ולפרוץ לבתיהם שהיו מוגנים בדלתות עץ. לאחר גל פריצות הצורך להחליף את דלות הבית עלה בצורה חד משמעית וגדולה במיוחד. הפלדלת, הינה הפיתוח שבא לענות על הצורך הקריטי והחשוב שנוצר. הפלדלת ממשיכה ללוות בתי אב רבים בישראל מיום ההתקנה. הדלת האמינה משלבת פלדה ובריח אמין ובטיחותי במיוחד. עם רב בריח יש לכם על מי לסמוך, אתם יכולים לישון בראש שקט בלילה.

כמה בריחים יש בדלת של רב בריח?

חמישה בריחים מתחברים למשקוף לצד המנעול. בריח אחד נוסף, מתחבר למשקוף העליון. ועוד בריח אחד אחרון מתחבר למשקוף אליו מתחברים הצירים של הדלת.

סך הכל שבעה בריחים לבטיחותכם וביטחונכם. מבנה הדלת חזק ועמיד במיוחד וכך גם ציפויה החיצוני.

מבנה הצילינדרים

 דלת הרב בריח מלאה בצילינדרים ייעודיים וייחודיים המקשים את פריצת הדלת.

שרידתן ארוכת השנים בבתים הישראלים מוכיחה את כוחן ואת אמינותן.

לציוד למנעולנים לחצו על הקישור >>>>> ציוד למנעולנים

שתפו עם חברים :-)

מאמרים נוספים שיכולים לעניין אותך:

תריסי עץ

תריסי עץ – כל היתרונות

מרבית האנשים בוחרים, מסיבות כאלה ואחרות, להשתמש בתריסי פלסטיק, בין אם זה במבנים פרטיים ובין אם זה במבנים אחרים. אך לצד תריסים מסוג זה, הרי

המשך קריאה »

תקשורת בזוגיות

תקשורת היא החלק החשוב ביותר בזוגיות. חיוני להבין כיצד לתקשר בצורה יעילה עם בן הזוג. במאמר זה נחקור את סגנונות התקשורת במערכות יחסים והשפעתם על

המשך קריאה »