תחזוקת חדרי משאבות

תחזוקת חדרי משאבות

ברוב המפעלים ובחלק מהבניינים בארץ ניתן למצוא חדרי משאבות, שאחראיים על שאיבת מים במידת הצורך. על מנת לשמור על חדר המשאבות תקין, כלומר מצב בו משאבות מבצעות את עבודתן כראוי, נדרשת תחזוקת חדרי משאבות. לרוב, מטעם המפעל,  יש אדם שאחראי על התחזוקה השוטפת של חדרי המשאבות, ואם הוא מגלה תקלה כזאת או אחרת או יפנה לחברה המקצועית המתאימה שתדע לתקן את תקלות שיתגלו.

תחזוקת חדרי משאבות, כוללת לרוב גירוז ושימון של המשאבות וכן גם את הניקיון שלהן, ואם עולה הצורך בתיקון של המשאבות על ידי איש מקצוע מתאים.

לא כדאי פשוט להעביר תחזוקת חדרי משאבות לאנשי מקצוע?

בהחלט מומלך להשתמש בבעלי מקצוע מתאימים המספקים שירותים של תחזוקת חדרי משאבות. לא חובה שזוהי תהיה תחזוקה שוטפת אלא תחזוקה שנתית. התחזוקה השנתית תבטיח ברוב המקרים, עבודה שוטפת של המשאבות כמעט  ללא תקלות.

מה כוללת תחזוקה שוטפת של חדרי משאבות

לרוב תחזוקת חדרי משאבות המבוצעת על בסיס שנתי, כוללת בדיקה מקיפה של המשאבות, בדיקה מקיפה שכל החלקים החיוניים תקינים ועובדים כראוי, ואם חלקים אינם תקינים או חלקים שנשחקו אז מחליפים אותם בחלקים מתאימים אחרים. המטרה היא למנוע מראש תקלות שיפריעו לעבודה התקינה של המשאבות.

אם התחזוקה השוטפת מתבצעת על בסיס שנתי, יציעו לרוב ביטוח שנתי על עבודת תחזוקת חדרי משאבות, שכוללות בין היתר גם החלפה של חלקי חילוף במידת הצורך. התחזוקה חשובה מכיוון, שכפי שציינו היא מונעת תקלות, ובמקומות שחדרי משאבות הם חיוניים לעבודה ותקלה אחת יכולה להשבית את כל העבודה, רצוי מאוד לבצע תחזוקת חדרי משאבות על בסיס שנתי/

מומלץ מאוד להיעזר בחברה מקצועית לצורך ביצוע תחזוקת חדרי משאבות על בסיס שנתי שכוללת גם ביטוח, שכן העלות של התחזוקה הזאת תוכל למנוע תקלות ופגיעה בחלקים שונים של המשאבות, ובמידה ונדרשת החלפה של החלקים, הביטוח יחסוך לכם הוצאות משמעותיות.

חשוב מאוד, שבמידה ואכן עושים ביטוח על חדרי המשאבות דרך חברה מקצועית, לבדוק בפוליסה איזה חלקים מכוסים בפוליסה, שבמקרה ויש בהם תקלה אתם לא תצטרכו להוסיף כסף בכלל, או שתוסיפו סכום קטן של כסף. כמו כן, חשוב לבדוק האם החלקים שתקבלו בתמורה הם חלקים חדשים ישירות מהיצרן או משופצים, שלא יהיו הפתעות.

שתפו עם חברים :-)

מאמרים נוספים שיכולים לעניין אותך:

תריסי עץ

תריסי עץ – כל היתרונות

מרבית האנשים בוחרים, מסיבות כאלה ואחרות, להשתמש בתריסי פלסטיק, בין אם זה במבנים פרטיים ובין אם זה במבנים אחרים. אך לצד תריסים מסוג זה, הרי

המשך קריאה »

תקשורת בזוגיות

תקשורת היא החלק החשוב ביותר בזוגיות. חיוני להבין כיצד לתקשר בצורה יעילה עם בן הזוג. במאמר זה נחקור את סגנונות התקשורת במערכות יחסים והשפעתם על

המשך קריאה »