משאבות לבריכות נוי

איך תבנו לבד את בריכת הנוי המושלמת?

המאמר באדיבות ToolMan

חולמים על בריכת נוי אצלכם בחצר? זו אופציה נפלאה שעשויה לשדרג את החצר שלכם ואת האווירה בה. בואו וקבלו טיפים ורעיונות שיעזרו לכם להתקרב אל החלום שלכם ולהגשים אותו באופן עצמי. כי אפשר להקים בריכת נוי בכוחות עצמכם – לא מדובר על ענין מורכב מאוד.

צעד ראשון – בחירת סוג הבריכה

יש סוגים שונים של בריכות נוי – בריכה חפורה, בריכה במכל שקוע, בריכה אקולוגית, בריכת בטון + מפלים ועוד. בשלב הראשון עליכם להחליט איזו בריכה אתם מעוניינים להקים אצלכם בחצר. הבחירה לוקחת בחשבון נתוני שטח כמו גם העדפות אישיות.

צעד שני – הכנת הקרקע

כעת אתם עוברים לשלב הבא. אתם מסמנים בחצר שלכם את השטח המיועד בו תוקם הבריכה המדוברת שלכם. לאחר שאתם מודדים ומסמנים אתם מתחילים לחפור את השטח. עליכם להגיע לעומק של כחמישים ס"מ במרכזה של הבריכה.

צעד שלישי – חיפוי הדפנות והתקנת המשאבה

כעת עליכם לפזר על הקרקע מצע של שומשום או מחלוטה, את המצע הזה עליכם להדק לדפנות ולקרקעית. את השטח שהתקבל עליכם לכסות ביריעה עבה של פי וי סי. בתחתית הבריכה עליכם למקם את המשאבה הטבולה, אך שימו לב כי התקע של המשאבה נמצא מחוץ לבריכה באופן בטיחותי ורחוק מספיק מהמים.

צעד רביעי – חלוקי נחל וצמחיה

את היריעה שפרסתם אתם מכסים כעת באבני נחל בשלל גדלים. ומעליהם אפשר סוף סוף למלא את המים. על שפת הבריכה אתם שותלים צמחים מתאימים כמו גומא, נימפאות וכדומה. לאחר שמילאתם מים אתם יכולים להכניס את הדגים אותם אתם רוצים לגדל בשטח. והנה הבריכה עליה חלמתם הגשימה את החלום שלכם, וחיים של ממש התחילו לפעם בה.

צעד חמישי – תחזוקה תמידית

יש לשים לב כי בריכה היא אזור שמצריך תחזוקה באופן מתמיד, וזאת כדי לשמור על הניקיון של המקום ועל התקינות של הפעילות שלה. לדוגמה, המשאבה צוברת פסולת וכתוצאה מכך זרם המים יורד עם זמן, במידה ואכן מתרחש מקרה כזה עליכם לרחוץ את המסננת של המשאבה, ולרוב זרם המים יחזור לעצמו.

למידע נוסף על משאבות לבריכות נוי

 

שתפו עם חברים :-)

מאמרים נוספים שיכולים לעניין אותך:

תריסי עץ

תריסי עץ – כל היתרונות

מרבית האנשים בוחרים, מסיבות כאלה ואחרות, להשתמש בתריסי פלסטיק, בין אם זה במבנים פרטיים ובין אם זה במבנים אחרים. אך לצד תריסים מסוג זה, הרי

המשך קריאה »

תקשורת בזוגיות

תקשורת היא החלק החשוב ביותר בזוגיות. חיוני להבין כיצד לתקשר בצורה יעילה עם בן הזוג. במאמר זה נחקור את סגנונות התקשורת במערכות יחסים והשפעתם על

המשך קריאה »