חימום תת רצפתי חשמלי

חימום תת רצפתי חשמלי

בישראל, המילה "חורף" כבר מזמן לא מסמלת גשם קל, אבק ורוחות בדרג פשוט. חורף בישראל הוא חורף קשה. משנה לשנה, הטמפרטורות רק צונחות יותר ויותר, ודומה כי אנחנו גרים במדינה אירופית גשומה ולעתים מושלגת. מומחים טוענים כי הדבר מתעצם ככל שהקיץ שקדם לאותו חורף היה יותר חם, משום שהאדים שנשארו מחודשים קודמים יוצרים את העננה של החורף. ככל שהם רבים יותר כך היא תהיה כבדה יותר. הפתרון לכך הוא להכיר בצניחת הטמפרטורות החורפית ולהיערך במבנה שנמצא בחזקתכם או בבעלותכם עם מערך חימום תת רצפתי חשמלי.

מערך חימום תת רצפתי חשמלי: קווים לדמותו

מערך חימום תת רצפתי חשמלי אינו חפץ בודד אלא תשתית של צינורות הולכה ומכשירי ויסות חיצוניים. בעוד מכשירי הוויסות גלויים ומאפשרים שליטה גם בעוצמת החום וגם בקצב ההפצה שלו, הצינורות יהיו חפורים מתחת לבלטות ולפרקטים שלכם במקום מבודד ובטוח. מהם החום ייפלט ויהפוך את המרצפות שלכם לכאלו שניתן יהיה לדרוך עליהן מבלי לספוג מכות קור.

דרישות תקן חשובות שיש לוודא כי קיימות במערכת

  1. יכולת שליטה בעוצמת החום – היכולת להחליף טמפרטורה מתי שמתחשק לכם.
  2. יכולת שינוי עוצמת ההנעה – היכולת לשנות את קצב החימום, ממש כפי שמגבירים ומחלישים עוצמה במזגן.
  3. דימום עוצמת חום גבוהה מדי – תקן חשוב שנועד למנוע שריפות וכוויות. המערכת תעצור את החימום כדי למנוע פגיעות חום.
  4. הפעלה קלה, בטוחה ונוחה – הרכיבים המוליכים לעולם יהיו סמויים ורק כפתורי המערכת גלויים.

רק דרישות תקן אלו מאפשרות את הוצאתו לפועל של התקנת מערך חימום תת רצפתי חשמלי. בדרך זו אתם יודעים שיש לכם על מה לסמוך ושידכם, בפועל, על העליונה בכל מה שקשור לחימום תת רצפתי. מצד אחד, הרצפה חמה ומאידך, היא לא צפויה לשרוף אתכם ולגרום לכוויות כי יש תקנים שמונעים זאת.

ביצוע ההתקנה בפועל

ההתקנה תתבצע על ידי מומחי מערך חימום תת רצפתי חשמלי. במהלכה, יוצאו הבלטות והפרקטים של הריצוף שלכם ותיושם חפירה קלה על מנת להגיע לתשתיות החול או הסומסום שלכם (אבני החצץ) מתחת לריצוף. על גביהן, יותקנו צינורות שיוליכו גז אשר יבצע בפועל את החימום. בסיום התהליך ייקבעו סופי-קו, בהם כל אסופת צינורות תחובר לבקר או מספר שלטי רחוק נייחים שייקבעו בקירות חיצוניים גלויים. המרצפות יכוסו וכעת תוכלו ליהנות ממערך חימום תת רצפתי חשמלי שיספק לכם מענה מלא לקור ברגליים. לא צריך ללכת עם נעלי בית או להישאר עם הגרביים, אלא להתנהל יחפים כמו שאתם רגילים ומיישמים בימי הקיץ. בדרך זו אתם מבטיחים איכות חיים כבירה גם בחורף מבלי שהקור יהווה איזשהו קטליזטור להידרדרות בה. בכך, הטמפרטורה הקרה מורגשת רק בחוץ, כשבתוך המבנה נוצרים תנאי השהות הטובים ביותר.

שתפו עם חברים :-)

מאמרים נוספים שיכולים לעניין אותך:

תריסי עץ

תריסי עץ – כל היתרונות

מרבית האנשים בוחרים, מסיבות כאלה ואחרות, להשתמש בתריסי פלסטיק, בין אם זה במבנים פרטיים ובין אם זה במבנים אחרים. אך לצד תריסים מסוג זה, הרי

המשך קריאה »

תקשורת בזוגיות

תקשורת היא החלק החשוב ביותר בזוגיות. חיוני להבין כיצד לתקשר בצורה יעילה עם בן הזוג. במאמר זה נחקור את סגנונות התקשורת במערכות יחסים והשפעתם על

המשך קריאה »