מזרונים

מזרונים – האם קיים כזה דבר: מזרן אורטופדי

שלא כמו בשנים עברו, מזרנים בימינו אנו, נעשו להרבה יותר איכותיים ואף קלילים, שגורמים לכל אחד להתרווח עליהם בלי גבול. עם השנים, אנו כבר לא מסתפקים במזרנים רגילים אלא חלקנו אף עוברים למזרנים אורטופדיים, שגורמים לגופנו להרגשה עילאית ומיוחדת ובעיקר, מחוברת.

מזרונים – האם קיים כזה דבר מזרן אורטופדי

מזרן אורטופדי, בדרך כלל מתחבר לנו עם אנשים שיש להם בעיות גב או בעיות גוף אחרות. חשוב להבין שאין באמת קשר בין הדברים, ראו כאן מזרונים לפי יצרן בקטגוריה זו..
וודאי שאנשים עם בעיות גב יעדיפו מזרן אורטופדי אך וודאי, שמי שרוצה להימנע מבעיות קלות של כאבי גב וכדומה, טוב יעשה אם ירכשו לעצמו מזרן אורטופדי.

דברים שהורסים את המזרן

המזרן הוא עבה ועמיד באופן טבעי. ניתן להרוס מזרן כלשהו, על ידי שריטות וכדומה (הנגרמות על ידי חיות מחמד או בכל דרך אחרת) ובעזרת חיכוך מזרן ברצפה או בשלדת המיטה. 

על מזרן מבד, ייתכן שיהיה עליכם לקרצף אותו כדי למנוע כתמים ואז לבצע בו שטיפה יסודית. עם צבעים בהירים יותר של מזרנים, כגון לבן או שמנת, מומלץ עדיין להקפיד למנוע מכתים כמו יין אדום ונוזל כהה אחר להידבר בו

חסרונות במזרן מעור

אם יש לך ילדים או חיות מחמד שאוהבים לקפוץ או לשחק על המזרן, מזרן עור עשוי להיות הרבה פחות סלחני ונחמד, מאשר כריות ומזרני בד מרופדים.

אם אתם לא אוהבים את תחושת העור במזרן שלכם (יש אנשים שפשוט לא אוהבים עור בכלל) אבל משוכנעים מהאופן בו העור נראה לעין (יפה הרבה יותר מסוגי בד ודברים שונים), אל תתפשרו על הנוחות, ותקוו שתתרגלו אליהם.

רהיטים עם מגע אחר 

יש משהו בבתי עסק מסוימים, שמצליחים לדלג גם על כל הנישה הזו ולעשות נישה מאוד מיוחדת משלהם (ראו באתר https://www.toprahit.co.il/About.html), כזו שפשוט שובה את לב הרוכש והמתבונן, אשר תגרום לו לא לחשוב אפילו על כיוון אחר באשר לרכישת רהיט כזה או אחר במקום אחר.

רהיטים אלו, הם מהסוג היקר יותר, אך כאלו שיגרמו לכם לא להצטער על קנייתם אפילו לא פעם אחת.

שתפו עם חברים :-)

מאמרים נוספים שיכולים לעניין אותך:

תריסי עץ

תריסי עץ – כל היתרונות

מרבית האנשים בוחרים, מסיבות כאלה ואחרות, להשתמש בתריסי פלסטיק, בין אם זה במבנים פרטיים ובין אם זה במבנים אחרים. אך לצד תריסים מסוג זה, הרי

המשך קריאה »

תקשורת בזוגיות

תקשורת היא החלק החשוב ביותר בזוגיות. חיוני להבין כיצד לתקשר בצורה יעילה עם בן הזוג. במאמר זה נחקור את סגנונות התקשורת במערכות יחסים והשפעתם על

המשך קריאה »