מהי משאבת לחץ לבניין?

משאבת לחץ היא מכשיר המגביר את לחץ המים והזרימה הנמוכים. הוא מספק את הדחיפה הנוספת הדרושה כדי להביא את לחץ המים לרמה הרצויה. משאבת לחץ לבניין מספקת לחץ להעביר מים ממיכל אגירה או בכל בית או מתקן מסחרי.

איך פועלת משאבת לחץ?

משאבת לחץ מים מגבירה את לחץ המים ובמקרים רבים משפרת את קצב הזרימה. משאבת לחץ עובדת בדיוק כמו מאוורר. למאוורר יש להבים שמסתובבים כדי להגביר את תנועת האוויר, ולמשאבת מאיץ יש אימפלר בפנים שמגביר את זרימת המים והלחץ באותה צורה.

מהם המרכיבים של משאבת לחץ?

למשאבות בוסטר יש אימפלר שמניע מים שנכנסים דרך הכניסה ויוצאים דרך השקע. מנוע גורם לאימפלרים להסתובב. משאבות בוסטר נבדלות בהתאם לאופן שבו הן שואבות מים פנימה ודוחפות אותם החוצה. חלק מהמשאבות להגברת מים משתמשות במדחף מסתובב, בעוד שאחרות משתמשות בדאפרגמה מתנדנדת. משאבות עם דיאפרגמות מתנודדות מניפות מים באמצעות שתי צלחות מתנדנדות או מסתובבות – אחת עם כוסות ואחת עם חריצים. כשהצלחות מתגלגלות זו לזו, הן לוחצות את הכוסות ודוחפות את המים החוצה. כשהצלחות נפתחות, יותר מים נשאבים פנימה.

האם משאבת לחץ לבניין תשפר את הלחץ והזרימה?

משאבת לחץ לבניין מגבירה את לחץ המים, ומאלצת את המים לזרום בקצב מהיר יותר דרך צנרת האינסטלציה. אבל יש לזכור עקומת משאבה: ככל שהלחץ הנדרש להזזת מים עולה, קצב הזרימה פוחת.

חשבו על לשים את האגודל מעל צינור גינה. בזמן שאתה עושה, מים יוצאים בלחץ גבוה יותר, אבל קצב הזרימה מוגבל בגלל האגודל שלך. משאבת לחץ פועלת באותה צורה. הוא מספק את מירב המים בקצב הזרימה הגדול ביותר בלחץ נמוך. אם מים יוצאים מהמשאבה ללא הגבלה כלשהי, הם נעים בקצב זרימה גדול יותר. אבל כאשר מותקנת משאבה לצנרת של בית שבה המים חייבים לעבור במעלה הגבעה סביב עיקולים בצינורות דרך ברז מטבח, אז קצב הזרימה איטי יותר והלחץ מהמשאבה גבוה יותר.

שתפו עם חברים :-)

מאמרים נוספים שיכולים לעניין אותך:

תריסי עץ

תריסי עץ – כל היתרונות

מרבית האנשים בוחרים, מסיבות כאלה ואחרות, להשתמש בתריסי פלסטיק, בין אם זה במבנים פרטיים ובין אם זה במבנים אחרים. אך לצד תריסים מסוג זה, הרי

המשך קריאה »

תקשורת בזוגיות

תקשורת היא החלק החשוב ביותר בזוגיות. חיוני להבין כיצד לתקשר בצורה יעילה עם בן הזוג. במאמר זה נחקור את סגנונות התקשורת במערכות יחסים והשפעתם על

המשך קריאה »