מורה ליוגה

יוגה היא סוג של פעילות גופנית, שמקורה בהודו. יוגה הוצגה לעולם המערבי בסוף המאה ה-19 על ידי Swami Vivekananda. יוגה היא מערכת של תרגילים גופניים הכוללת תנוחות, טכניקות נשימה ומדיטציה או הרפיה.

ניתן לתרגל יוגה כדי ליהנות מיתרונות בריאותיים ולהפגת מתחים או כחלק מתרגול רוחני.

למה צריך מורה ליוגה?

יוגה היא תרגול שנועד לעזור לאנשים ללמוד איך לחיות את הרגע ולמצוא שלווה.

יוגה היא אחת מצורות האימון הפופולריות ביותר בעולם המודרני. זה קיים כבר אלפי שנים והפך ליותר ויותר פופולרי במאה ה-21. יוגה יכולה להיעשות על ידי כל אחד, ללא קשר לגיל, משקל או רמת כושר גופני. הדרישה היחידה היא ראש פתוח ונכונות להקשיב לצרכי הגוף שלך.

מורה פרטי לפילאטיס ויוגה אחראי להנחות את תלמידיו באמצעות תנוחות, מדיטציות ותרגילי נשימה שנועדו לעזור להם להגיע למצב המודעות הנפשי הרצויה להם. תנוחות אלו עשויות להשתנות בהתאם לסוג היוגה שאתה עושה, אך לכולן יש מטרה אחת: לקרב אותך אל העצמי האמיתי שלך על ידי סיוע להרפיית הגוף שלך.

מה מציעים מורים ליוגה רבים?

מורים ליוגה הם אנשים שמלמדים יוגה לאחרים. הם עשויים גם להציע סדנאות או מפגשים פרטיים בהיבטים שונים של הוראת יוגה.

מורה ליוגה יכול להיות מוסמך על ידי בית ספר ליוגה או ארגון אחר. יש מורים ליוגה שלא קיבלה הסמכה והם מעבירים סדנאות בתחום. אל תפנו למורים כאלו.

למי מתאימה פעילות יוגה?

יוגה היא צורת פעילות גופנית שמתורגלת על ידי אנשים מכל הגילאים והיכולות. ניתן לתרגל יוגה כתרגול גופני או שהיא יכולה לשמש כדרך להרפיית הגוף והנפש.

ישנם סוגים שונים של יוגה שאנשים מתרגלים. אלה כוללים: האטה, ויניאסה, איינגאר, אשטנגה וביקראם יוגה.

האטה היא צורת היוגה הפופולרית ביותר בעולם המערבי. הוא מתאים למתחילים שרוצים ללמוד על תנוחות יוגה, טכניקות נשימה ומדיטציה. ויניאסה יוגה מתמקדת בקישור בין נשימה לתנועה על מנת ליצור חוויה שזורמת מתנוחה אחת לאחרת ללא הפרעה. איינגאר יוגה ידועה גם בתור "אמנות הקלילות" מכיוון שהיא מדגישה יישור יציבה באמצעות שימוש באביזרים נלוויים. בישראל ישנם מספר ארגונים המציעים שיעורי יוגה למבוגרים במסגרות ציבוריות ופרטיות. יוגה מוכרת כשיטת כושר גופני על ידי המועצה האמריקאית לפעילות גופנית, המכללה האמריקאית לרפואת ספורט ואחרים. 

שתפו עם חברים :-)

מאמרים נוספים שיכולים לעניין אותך:

תריסי עץ

תריסי עץ – כל היתרונות

מרבית האנשים בוחרים, מסיבות כאלה ואחרות, להשתמש בתריסי פלסטיק, בין אם זה במבנים פרטיים ובין אם זה במבנים אחרים. אך לצד תריסים מסוג זה, הרי

המשך קריאה »

תקשורת בזוגיות

תקשורת היא החלק החשוב ביותר בזוגיות. חיוני להבין כיצד לתקשר בצורה יעילה עם בן הזוג. במאמר זה נחקור את סגנונות התקשורת במערכות יחסים והשפעתם על

המשך קריאה »