צו מבנה מסוכן

צו מבנה מסוכן

אם קיבלתם צו מבנה מסוכן על אחד מהנכסים שלכם או על הבית בו אתם גרים, כנראה שתצטרכו לפנות אותם מבעוד מועד למען שלומכם ושלום הציבור. אבל האם יש מה לעשות כאשר מקבלים צו שכזה? בואו נבדוק.

צו מבנה מסוכן 

צו מבנה מסוכן נשלח לדייר כאשר על המבנה שלו יש חשש מה שיפול או כאשר הוא מועד לנפול בשנים הקרובות. במקרים כאלה, פקח מטעם העירייה ישלח אליכם ויבחן האם באמת תצטרכו לפנות את המקום בו אתם יושבים.

אם וכאשר האדם שמוסמך לעשות זאת יראה שבאמת הבית או המבנה ששייך לכם באמת עלול לנפול בזמן הקרוב או בתווך הארוך יותר, תישלח אליכם איגרת, בה יהיה כתוב שעליכם לפנות את המבנה במסוכן והיא נקראת צו מבנה מסוכן.

איך להתמודד עם צו מבנה מסוכן? 

כאשר אדם מקבל את הצו האמור, עליו לפנות את המקום ולכל היותר, לא להתקרב אליו יותר. זוהי אינה המלצה אלה הוראה הכפופה לחוק. עליה אסור לעבור ובמקרים מסוימים היא עלולה לגרור עונשים למפרים אותה.

ישנם חברות שנותנות שירות לאנשים שקיבלו את הצו המדובר ותוך תקופה של חודשיים מרגע ששכרתם את שירותם, תוכלו לחזור לבית שלכם לאחר עבודה משפטית וכמובן הנדסית שנעשתה על המבנה המסוכן.

מהו מבנה מסוכן? 

המונח 'מבנה מסוכן' מכסה לא רק מבנים או חלקי מבנים רעועים, כלומר מבנים ​​או אריחים רופפים, אלא דברים כמו קירות גן, גדרות הסמוכים לכביש ציבורי. למעשה, כל מבנה מסוכן – אם הוא עלול לגרום למישהו להיפצע בגלל מצבו.

מצבים אלה מסוכנים מאוד ויש להיעזר בשירותם של נותני שירות הנדסי כדי לטפל היטב בבעיה ולאבטח את המבנה בחזרה.

שתפו עם חברים :-)

מאמרים נוספים שיכולים לעניין אותך:

תריסי עץ

תריסי עץ – כל היתרונות

מרבית האנשים בוחרים, מסיבות כאלה ואחרות, להשתמש בתריסי פלסטיק, בין אם זה במבנים פרטיים ובין אם זה במבנים אחרים. אך לצד תריסים מסוג זה, הרי

המשך קריאה »

תקשורת בזוגיות

תקשורת היא החלק החשוב ביותר בזוגיות. חיוני להבין כיצד לתקשר בצורה יעילה עם בן הזוג. במאמר זה נחקור את סגנונות התקשורת במערכות יחסים והשפעתם על

המשך קריאה »