שחזור רהיטים

איך לחדש את הרהיטים בבית?

רהיטים מעוצבים תופסים מקום מרכזי בכל בית, בחדרים ולעתים גם בגינה, ובמהלך הזמן הם עוברים תהליכי בלאי והמראה שלהם נפגע וגם הנוחות של הדיירים והמבקרים. לכן מומלץ מדי פעם לחדש את הרהיטים, אם הדבר ניתן, וכך לחסוך עלויות של קניית רהיטים חדשים. הקפדה על שמירת כללים בסיסיים תסייע לכם להגן על הרהיטים מלכלוך, אבק, מים ופגיעה בחומרי הגלם, בעיקר כשמדובר בעץ, כמו שולחן לסלון או כל רהיט אחר. רהיטי עץ נחשבים יוקרתיים במיוחד וכאשר הברק שלהם נפגע או מתחיל כרסום בעץ – תצטרכו לתת מענה מהיר כדי שהרהיט יהיה עדיין שמיש. ניתן לעשות זאת במגוון שיטות, וניתן גם להזמין אנשי מקצוע כדי להימנע מטעויות שיחייבו את החלפת הרהיטים הישנים. 

שיטות חידוש רהיטים

חידוש רהיטים כרוך בצביעה כלשהי, ולכן כדאי לדאוג לכך שהרהיט יתייבש במהירות האפשר ולהניח אותו בפינה בה לא יפריע לתנועה השוטפת בבית או במשרד. את חומרי הגלם ניתן לרכוש אבל במקרים רבים עדיף להשאיר את העבודה לאנשי מקצוע והם ישתמשו במברשת צביעה, לכה, אמצעי ליטוש (נייר לטש, למשל) או תרסיסי צבע. חשוב להקפיד על חידוש רהיטים בצבע זהה ולבחור את הגוון המתאים עבור העץ הדורש חידוש. אפשר גם להשתמש במידת הצורך בשפכטל לעץ ובמסירי צבע. הכרת הרהיט ומעקב שוטף אחרי מצבו יאפשרו לכם לבצע את החידוש בעצמכם או לפנות לאנשי מקצוע.

מציאת חברה אמינה

חידוש רהיטים הוא מלאכה הדורשת ידע מקצועי ותקלה קטנה עלולה לגרום נזק גדול שיחייב את החלפת הרהיט ויגרור מפח נפש. לכן במקרים רבים עדיף למסור את הרהיט לחידוש אצל חברות המתמחות בכך. אנשי המקצוע יתנו את הטיפול הטוב ביותר לרהיט ויחסכו לכם מאמצים וחרדה מכישלון.

שתפו עם חברים :-)

מאמרים נוספים שיכולים לעניין אותך:

תריסי עץ

תריסי עץ – כל היתרונות

מרבית האנשים בוחרים, מסיבות כאלה ואחרות, להשתמש בתריסי פלסטיק, בין אם זה במבנים פרטיים ובין אם זה במבנים אחרים. אך לצד תריסים מסוג זה, הרי

המשך קריאה »

תקשורת בזוגיות

תקשורת היא החלק החשוב ביותר בזוגיות. חיוני להבין כיצד לתקשר בצורה יעילה עם בן הזוג. במאמר זה נחקור את סגנונות התקשורת במערכות יחסים והשפעתם על

המשך קריאה »