הדברת טרמיטים

כיצד מבצעים הדברת טרמיטים?

אחד החרקים הזוחלים הידועים לשמצה הם הטרמיטים. הם יכולים לרבוץ בבית שלכם מתחת לרצפות, או בתוככי הרהיטים ולא תדעו עליהם. פעילותם מתבצעת מתחת לפני השטח וכשמגלים אותם לרוב זה כבר מאוחר מידי. אם אתם מזהים סימנים שונים שנפרט בהמשך, המעידים על הימצאות טרמיטים בבית, רוצו להזמין שירותי הדברת טרמיטים מקצועיים לפני שתצטרכו לחדש את כל רהיטי העץ שלכם.

פעמים בודדות תוכלו גם לראות את הטרמיטים עצמם. בעיקר על יד מקורות אור כמו חלונות וכדו'.

ישנם 5 דרכים לגלות את הימצאותם של בטרמיטים בדירה שלכם, כך תדעו אם אתם זקוקים לשירות הדברת טרמיטים בחיפה

  1. הסימן השכיח ביותר אותם תמצאו בבית הוא, תעלות בוץ קטנות בגוון חום המובילות את הטרמיטים למקור המזון שלהם.
  2. אם הטרמיטים בביתכם, תוכלו לזהות אותם, אם תמצאו בפינות הבית או הדלתות כדוריות חומות קטנות.
  3. אם תמצאו ברחבי הבית כנפי טרמיטים בבית ייתכן ובביתכם חי נחיל טרמיטים. הכנפיים נושרות להם במהלך הרבייה. כמו כן תוכלו למצוא גוויות קטנות של טרמיטים.
  4. אם אתם חושדים שהטרמיטים חוגגים על חשבונכם, תוכלו לברר את זה על ידי הקשה על משקופי העץ ושמיעת הצליל המופק ממנו, אם הצליל חלול, יתכן שאתם בצרות.
  5. סימני פיצוץ קלים על רהיטי ודלתות העץ גם הם מהווים סיבה לחשש מפני מתקפת טרמיטים.

אז מה עושים?

רוצו להזמין שירותי הדברה מקצועיים ומנוסים (כפי שיש באתר הדברה מידרג), היודעים את העבודה ומכירים את סוגיית הטרמיטים. המדביר יבדוק את מצב ההתרבות של הטרמיטים בבית ויקבע את אופן ההדברה. אז כיצד מבצעים הדברת טרמיטים? המדביר יקדח חורים בין המרצפות במרחקים של 20 – 30 ס"'מ ימלא בהם חומר קוטל המותאם לטרמיטים, יסתום את החורים ואתם נקיים.

שתפו עם חברים :-)

מאמרים נוספים שיכולים לעניין אותך:

תריסי עץ

תריסי עץ – כל היתרונות

מרבית האנשים בוחרים, מסיבות כאלה ואחרות, להשתמש בתריסי פלסטיק, בין אם זה במבנים פרטיים ובין אם זה במבנים אחרים. אך לצד תריסים מסוג זה, הרי

המשך קריאה »

תקשורת בזוגיות

תקשורת היא החלק החשוב ביותר בזוגיות. חיוני להבין כיצד לתקשר בצורה יעילה עם בן הזוג. במאמר זה נחקור את סגנונות התקשורת במערכות יחסים והשפעתם על

המשך קריאה »